Slider

CORE HERSTEL TRAINING

Gericht werken aan een goed herstel van jouw buik, rug
en bekkenbodem spieren na de bevalling

Leren weer connectie te maken met jouw core spieren

De Core herstel Training is een actieve training gericht op het herstel van jouw buik, rug en bekkenbodem spieren na de bevalling. Tijdens de training gaan we aan de slag om eerst weer de connectie te maken met deze spieren. Om echt te voelen hoe je ze moet aanspannen maar ook ontspannen. Hoe je door middel van ademhaling deze spieren kan ondersteunen en hoe je dieper gelegen core spieren kunnen samenwerken om stabiliteit en kracht te leveren.

Eerst de basis trainen

Terug eerst de basis trainen na de bevalling is ontzettend belangrijk want je bent de hele dag je kleintje aan het tillen, dragen, voeden en verzorgen. Dat kost veel kracht. Een goede houding en sterke core spieren zijn daarbij belangrijk.

Voor wie is deze training?

Deze training is te volgen vanaf 5-6 weken na een gewone bevalling en 7-8 weken na een keizersnede. Maar ook als je langere tijd geleden bevallen bent maar nog steeds klachten hebt zoals rug/bekkenpijn, diastase, urine verlies, verzakking, etc. kan je meedoen. De training wordt doorlopend gegeven, je kan dus op elk moment starten. Samen bepalen we hoeveel lessen je nodig hebt voordat je door kan naar de Zwanger&Bevallen Sport Training of je eigen sporttrainingen.

Core herstel training

REVIEWS

Na mijn bevalling wilde ik op een verantwoorde manier weer het sporten oppakken, zodat mijn lichaam weer goed zou herstellen. Ongeveer 5 weken na mijn bevalling heb ik contact opgenomen met Sanne, en ik kon ook snel beginnen. Tijdens de eerste training werd er goed gekeken naar wat mijn lichaam al aan kon. De oefeningen die er worden gedaan tijdens de trainingen zijn vooral gericht op het herstel en aansterken van de buik en bekkenbodemspieren. Ik merkte ook echt iedere training vooruit gang.

Tijdens de oefeningen geeft Sanne duidelijke uitleg en kijkt ook persoonlijk met iedereen mee. De oefeningen worden ook per persoon aangepast qua moeilijkheidsgraad zodat ik echt zelf kon oefenen wat voor mij lastig was.

Het resultaat, ik was na 9 weken weer volop aan het sporten en paardrijden. En weet je wat het allerleukste is aan deze trainingen? Je kleintje mag mee!!

Rosan van Schaaijk

Een aantal weken na de bevalling heb ik tevens de core hersteltraining gevolgd bij Sanne. Ik vond dit een absolute meerwaarde! Het was fijn om gericht bezig te zijn met mijn herstel, waarbij Sanne altijd de oefeningen aanpast aan je persoonlijke herstel/situatie.

Sanne is zeer kundig, bedreven en vriendelijk. Bij een volgende zwangerschap ben ik zeker weer van de partij!

 

Nikki

Na mijn bevalling heb ik mee gedaan aan de Core en herstel training. Dat was nodig om van mijn diastase af te komen. In 3 maanden tijd is deze herstelt van een gapend gat zoals ik dat altijd zei naar bijna weer volledig aangesloten buikspieren. Dit dankzij de juiste begeleiding van Sanne!

Sophie

WAT ZIJN DE KOSTEN?

Bij Viefcompany koop je een rittenkaart die geldig is voor de groepstrainingen (dus voor zowel de Core herstel Training als de Zwanger&Bevallen Sport Training te gebruiken).
Na afloop van de strippenkaart kan je altijd weer een nieuwe aanschaffen. Zo bepaal je zelf hoe lang je mee wilt doen met de trainingen.
De training duurt 60 min. De trainingstijden vind je terug in het weekrooster.

Proefles €12,50

10 strippen €125,- (geldig 12 weken vanaf startdatum van de training).
20 strippen €237,50 (geldig 24 weken vanaf startdatum van de training).
20 strippen 2x per week €225,- (geldig 12 weken vanaf startdatum van de training).

+

toegang tot het Klantportaal*.

* Het Klantportaal is alleen toegankelijk voor leden. Hierin vind je uitgebreide informatie en tips over;

  • De trimester van de zwangerschap, het kraambed en de eerste periode na de bevalling.
  • Hormonen en klachten.
  • Bekken, bekkenbodem en buikspieren.
  • Meer ontspanning en een goede slaaphouding.
  • Oefeningen die aansluiten bij de herstelperiode na jouw bevalling.
  • Video’s van workouts die je veilig en verantwoord kan doen na de bevalling.
AANVRAGEN